Guanyador del XVè Certamen de lectura en veu alta

Felicitats a l’escola de Les Muralles, i en particular, al Joan Cortès per haver guanyat la final catalana en la categoria de grumets verds (cicle superior). La final es va celebrar el passat 4 de juny al Teatre Nacional de Catalunya, després d’haver realitzat les semifinals i els quarts a diferents parts del territori.

Aquest curs hi ha hagut una representació de quasi 650 alumnes de 12 centres educatius de la comarca participant en la XVa edició del Certamen de Lectura en Veu Alta.

Us enllaçem la notícia del web de l’escola on hi ha fotos, vídeos i més informació.