El Camp d’aprenentatge Els monestirs del Cister visita l’escola Salvador Ninot

El passat 29 d’abril l’alumnat de 6è de primària de l’escola Salvador Ninot va rebre la visita dels professionals del Camp d’Aprenentatge Els monestirs del Cister. La visita forma part del projecte “Georeferenciem la Conca de Barberà fent teatre” que engloba el teatre a l’escola amb el coneixement del nostre entorn més proper a mà de l’alumnat del poble que acull la Mostra de Teatre. Enguany es celebra la XXVI edició a la població de Sarral.

Els docents del CdA Els monestirs del Cister, els hi van realitzar un taller perquè coneguessin amb més profunditat l’església i el carrer dels jueus, elements triats que formaran part de la visita i permetran a l’alumnat que va a fer teatre, conèixer aquests elements de la població de Sarral.

L’alumnat de sisè va poder gaudir de les seves explicacions, va visitar l’església i el carrer dels jueus, va cantar i ballar una dansa jueva, va construir una maqueta … Totes aquestes activitats permeten a l’alumnat ser el protagonista del seu aprenentatge, li permet conèixer de primera mà la història de la seva població per després poder explicar-ho en primera persona.