Aprenentatge entre iguals per al tractament integrat de les llengües i la relació entre llengua i contingut matemàtic

Presentació de la proposta de formació adreçada al professorat d’educació primària i primer cicle d’educació secundària pel curs 21/22 sobre TIL (tractament integrat de les llengües) i TILC (tractament integrat de les llengües) a càrrec de GRAI (Grup de recerca sobre aprenentatge entre iguals, UAB)

Dia: dimecres 8 de setembre

Hora: 17 a 18h

Modalitat: en línia prèvia inscripció

Aquesta proposta té com a referent els programes educatius de tutoria entre iguals del GRAI: Llegim i escrivim en parella, Leemos y escribimos en pareja, Reading in pairs i (En)Raonem en parella. Aquests programes es desenvolupen des de fa 15 anys en més de 700 centres. En aquest trajecte hem acompanyat la formació amb la recerca, que ens ha permès obtenir evidències sobre l’efectivitat d’aquests programes.
La proposta actual, «Aprenentatge entre iguals per al tractament integrat de les llengües i la relació entre llengua i contingut matemàtic», té com a objectiu fonamental contribuir amb aquests programes al TIL (tractament integrat de les llengües) i al TILC (tractament integrat de les llengües).
La proposta fomenta la cooperació de l’alumnat a partir de la tutoria entre iguals, l’aprenentatge col·laboratiu del professorat del centre i entre centres, i la implicació de les famílies.
Amb aquesta proposta s’obre un ventall de possibilitats per als centres, que caldrà concretar prenent les decisions més adequades per dibuixar l’itinerari de cadascun.

Foto extreta de : Pixlr

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>