XXX Jornada de reflexió “Coeduquem per una societat més igualitària”

En aquesta jornada s’ha fixat el debat sobre la coeducació al voltant de dos eixos: la perspectiva de gènere i l’educació afectivosexual. Davant la idea convencional de coeducació com a educació conjunta d’alumnes d’ambdós sexes en una classe o un centre educatiu, que intenta proporcionar els mitjans i les condicions perquè tot l’alumnat tingui les mateixes oportunitats reals i procura corregir els models sexistes, es planteja una reflexió sobre aquest model educatiu orientada sobre la base de l’habilitació de la perspectiva de gènere en el conjunt del sistema educatiu i l’extensió de l’educació afectivosexual com a estratègia de formació i incidència sobre la realitat vital de les persones.

Podeu fer la inscripció a través del següent formulari. L’acte també es retransmetrà en línia.

per més informació, podeu clicar la imatge.