Sessió de Biblioteques escolars: Dinamitzem la lectura i les Biblioteques Escolars Alt Camp-Conca de Barberà

El dilluns dia 20 de novembre tenim la segona sessió del Seminari de Biblioteques Escolars Dinamitzem la lectura i les Biblioteques Escolars Alt Camp-Conca de Barberà de 17:30h a 19:30h aproximadament. En aquesta sessió, el Santi Jiménez, (Bibliotecari Sala Infantil de la Biblioteca Municipal de Reus) ens oferirà tot un ventall d’animacions lectores de diferents llibres.

Aquest sessió la realitzarem a la biblioteca Biblioteca Pública Mossèn Ramon Muntanyola, situada Carrer Torres Jordi, 16, 1r pis, de l’Espluga de Francolí, al costat de la plaça de l’Església.

Per aparcar el cotxe recomanem que aparqueu el cotxe a la plaça del Casal de l’Espluga de Francolí i després camineu pel carrer Lluís Carulla, aproximadament 5 minuts.