“La ciència en primera persona” Activitat dintre la 26a. Setmana de la Ciència

la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport del Departament d’Educació, organitza la 26a edició de la Setmana de la Ciència, del 12 al 21 de novembre, arreu de Catalunya.

L’activitat “La ciència en primera persona” que se celebrarà el dia 17 de novembre al matí, s’emmarca en la Setmana de la Ciència,  amb la finalitat de fomentar  les vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat del nostre país, pretenent apropar els i les científiques als instituts. Adreçada a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO va a càrrec de científics/ques que es dediquen a la investigació i que expliquen la seva tasca, tant des del vessant científic com del vessant humà.

Es proposen 4 grans temes per a tractar amb els següents ponents:

Robòtica:  Anaís Garrell, Júlia Borràs i Irene García (IRI)

Astrofísica: Ignasi Ribas (IEEC) (ICE-CSIC)

Economia circular: Jordi Morató i Juan David Escorcia (UPC)

Xarxes Socials: Davinia Hernández-Leo, Roberto Sánchez, Emily Theophilou i René Lobo (TIDE -UPF)

Aprofitem per falicitar-vos l’enllaç que han d’omplir els centres educatius interessats a participar en l’activitat, abans del 20 d‘octubre.

Formulari d’inscripció dels centres

Trobareu més informació en els següents enllaços:

Dia de la ciència a les escoles

Document informatiu