Iniciem el V Georeferenciem la Conca de Barberà fent teatre

Aquest mes de febrer hem iniciat l’activitat de “Georeferenciem la Conca de Barberà fent teatre” que aquest curs 23-24 arriba a la cinquena edició. La població de L’espluga de Francolí acollirà aquest any la XXVIII Mostra de teatre al teatre del Casal de L’Espluga de Francolí.

Els alumnes de l’Escola Martí Poch i de l’Escola vedruna de l’Espluga de Francolí seran els encarregats de realitzar les tasques de guies turístics dels alumnes de les diferents escoles i poblacions d ela Conca de Barberà, a més amés, ja han rebut la visita de l’alcalde i la regidora d’ensenyament que els hi explicava el projecte i les tasques a desenvolupar durant la setmana del 13 al 17 de maig.

Els alumnes també han començat a rebre l’assessorament del Camp d’Aprenentatge del Monestir del Cister per així adquirir el coneixement necessari. Els alumnes de l’Escola Martí Poch treballaran aspectes de l’Església vella de la població: així com la vida de Mn Ramon Muntayola. Els alumnes de l’Escola Vedruna de l’Espluga de Francolí treballaran els gegants fundadors de la població.