Les escoles de Santa Coloma de Queralt visiten l’arxiu

El passat 27 i 28 de novembre les escoles de primària de Santa Coloma de Queralt van visitar l’Arxiu Comarcal dins el projecte “Georeferenciem la Conca de Barberà fent teatre” on es pretén acostar les fonts documentals a l’alumnat.

La visita va servir per donar el tret de sortida al treball que realitzaran els alumnes de cicle superior sobre un element del seu poble que apadrinaran durant tot el curs escolar; en concret, l’escola Vedruna treballarà el Castell de Santa Coloma i l’escola Cor de Roure els portals.