Un parell d’alumnes de dos centres educatius representant a les finals del CLVA

Ahir 2 de maig es va realitzar les semifinals a Tarragona amb la participació de 8 alumnes de 4 centres educatius de la nostra comarca.

Felicitats a tots els lectors perquè és una gran experiència representar la seva escola en una semifinal i, en especial, a l’escola “Les Muralles” i “Vedruna Santa Coloma” que porten els seus representants de grumets verds i vermells, respectivament, a la final que es celebrarà a Barcelona el 4 de juny.

És la XV edició del certamen de lectura en veu alta que organitza el Departament d’Educació amb la Fundació Enciclopèdia Catalana (qui en va tenir la iniciativa)  i la col·laboració de l’Obra Social “la Caixa”, que hi participa des del curs 2009-2010, i de Biblioteques Públiques de Catalunya, que hi col·labora des del curs 2018-2019.