4 Escoles de la Conca de Barberà passen a semifinals

11 centres de la comarca, amb un total de 365 alumnes, han participat en el XIII Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta (CLVA) organitzat pel Departament d’Ensenyament i la Fundació Enciclopèdia Catalana.

Els quart de final del CLVA s’ha celebrat a Reus els dies 3,4,5 i 6 d’abril amb un total d’unes 145 lectures.

Els alumnes de la nostra comarca que han passat a semifinals són:

De la categoria grumets vermells (cicle mitjà):

• Isolda Sans. Escola Sagrat Cor, de Solivella, de la categoria Grumets vermells (cicle mitjà)

De la categoria grumets verds (cicle superior):

• Laura Pérez. Escola Antoni Tous, de Pira.
  • Laia Remolà. Escola Les Muralles, de Montblanc.
  • Martí Jiballí. Escola Mare de Déu dels Torrents, de Vimbodí.

Enhorabona a tots els alumnes i docents que han treballat de valent per millorar la lectura. Des del Centre de Recursos de la Conca desitgem molta sort en les lectures dels  semifinalistes.