Projecte eTwinning: e-hugs against COVID-19

La pandèmia produïda per la COVID-19 ha desfermat una crisi sanitària, social i econòmica sense precedents. És per això que hem decidit posar en marxa aquest petit projecte col·laboratiu amb la finalitat d’enviar abraçades virtuals al món plenes d’optimisme i esperança. Des del confinament, alumnes d’entre 13 i 16 anys de centres educatius diferents han creat pòsters digitals anomenats PADLETS amb breus missatges en anglès per donar suport a qui més pateix els efectes d’aquest virus. Cada centre publiquem el producte final a l’espai web i xarxes socials i el compartim al Twinspace comú per tal que tot l’alumnat participant pugui interactuar i valorar les aportacions dels altres.

Aquest és l’experiència de l’Institut Joan Segura i Valls realitzada amb l’institut Pi del Burgar i de l’Arboç:

Padlet

Twinspace