X sessió del Cercle de mestres ABEAM. GeoGebra a l’aula.

El Cercle de mestres d’ABEAM juntament amb l’Associació Catalana de GeoGebra proposen una sessió de treball en dues parts amb el títol: “GEOGEBRA com a recurs i eina per la realització d’activitats riques”  dirigit principalment a docents de primària i de 1r cicle d’ESO.

Segons el document de competències matemàtiques:  “El coneixement i la correcta utilització de les eines tecnològiques, conjuntament amb els materials manipulables i visuals, són cabdals per a l’aprenentatge matemàtic, ja que faciliten els processos de càlcul, de simulació, de representacions de nombres i dades, de representació de figures geomètriques i de visualització de patrons”

• Alguna vegada heu sentit parlar del GEOGEBRA, però no sabeu quines aplicacions té o per a què pot ser útil en les activitats d’aula?
  • Alguna vegada heu vist una aplicació interactiva atractiva i t’agradaria poder fer-la i/o ensenyar-la a fer als teus alumnes, i no saps per on començar?
  • Heu vist algun exemple d’activitat rica en Geogebra?
  • Us agraden aquells problemes d’investigació matemàtica i voleu que els vostres alumnes tingui un recurs TAC per poder fer moltes proves que ajudin a la investigació?

Si heu dit que sí a algunes d’aquestes preguntes, us agradarà assistir a les sessions següents:

• 1ª sessió, virtual, al canal youtube d’ABEAM
  • 20 d’octubre de 18 a 19.30 h (Es passarà enllaç a les persones inscrites)

• 2ª sessió, presencial amb treball a l’ordinador, dins la XXIII jornada ABEAM
  • 6 de novembre dissabte a la FME de la UPC (taller a les 16:30 h)

Més informació i inscripcions: