Tallers Anem x + Mates 2021/22

Un any més la Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les matemàtiques a Catalunya, FEEMCAT,  convoca els tallers Anem x + Mates.

Anem x+ Matemàtiques són uns Tallers adreçats a l’alumnat de 4t d’ESO amb una certa destresa i gust per les matemàtiques, i més en concret per la resolució de problemes.

A cada sessió s’ofereix a l’alumnat aprofundir en aspectes de les matemàtiques complementaris als del currículum oficial; Temes d’història, relacions entre literatura i matemàtiques, jocs d’estratègia, criptografia, geometria dinàmica,… A Catalunya proposen i organitzen els tallers les cinc associacions que formen part de la FEEMCAT i es desenvolupen cinc tallers, un des de cada àmbit territorial d’influència de les associacions ADEMGI, APMCM, APaMMs, ABEAM i Lleimat. Els tallers compten amb el suport del Departament d’Ensenyament.

Trobareu més informació al document  ANEMX+MATES_CENTRES_2122