Resolem problemes a l’aula, Fem + Matemàtiques

Curs: “Resolem problemes a l’aula, Fem + Matemàtiques”

La Federació d’Ensenyants de Matemàtiques de Catalunya (FEEMCAT) organitza un taller telemàtic de 15 h de durada adreçat a docents de Primària (CM i CS) i de secundària

És un curs d’acompanyament als docents interessats en l’aplicació de la dimensió de resolució de problemes a laula com a eina per al desenvolupament de la competència matemàtica o professorat que vulgui participar amb el seu alumnat en el concurs Fem Matemàtiques i + Mates i vulgui un acompanyament. A l’activitat es donaran eines tant de metodologia i gestió d’aula, com d’avaluació.

El taller consta de 5 sessions on-line en les quals s’estimularà la resolució de problemes tot buscant estratègies per portar-los a laula. S’aprofundirà en l’anàlisi de les resolucions aportades per part de l’alumnat.

Es pretén que el curs sigui eminentment pràctic i interactiu amb l’objectiu d’aprendre a estimular i gaudir de la resolució de problemes a laula.

• Inscripció fins el 11 de gener
  • Inici del curs: 18 de gener de 2021
  • Informació i inscripcions:  http://cutt.ly/nhIJgZW

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *