Matemàtiques en família

Nivell: Internivells
Format:
Àrea de coneixement: Matemàtic

Algunes idees que us poden servir:

El document Matemàtiques en família ofereix 25 idees per treballar matemàtiques a casa i d’altra banda 25 activitats per fer des de casa. És un document escrit pel creamat fa una bona colla d’anys, i que us pot ajudar a donar idees als pares dels vostres alumnes.

També podeu fer un cop d’ull a la campanya “Matemàtiques 0-8” on trobareu webs d’arreu que ofereixen propostes per treballar matemàtiques a les primeres edats.

El mmaca és un bon lloc per descobrir matemàtiques plegats. No deixeu de fer-hi una visita.

Seguiu el butlletí ABEAM Famílies que periòdicament envia l’Associació de Barcelona per a l’Aprenentatge de les Matemàtiques. Tota la informació a ABEAM-famílies.

L’escola MOGENT de la Roca del Vallès ens comparteix la seva experiència de fer tallers de matemàtiques per a pares. Els convoquen una tarda cada dos anys, per explicar-los com treballen:

Data d'incorporació: 13/03/2023