Llengua oral formal. Propostes d’aula

Reculll de vídeos d’aula resultat del treball del grup de llengua oral (ORAULA) coordinat pel CESIRE-àmbit lingüístic. En aquests enregistraments hi trobareu l’explicació de la seqüència didàctica creada per les diferents docents del grup, les seves reflexions, reflexions de l’alumnat i imatges d’aula.Cada proposta està vinculada a un element ARC.

Nivell: Internivells
Format: Enregistrament
Àrea de coneixement: Lingüístic

Aquest grup de treball comptar amb l’assessorament dels experts universitaris Montserrat Santasusanna (UAB) i Josep Ma Castellà (UB). En aquest grup hi van participar docents d’educació infantil, primària i secundària.

Enllaç a l’itinerari “Saber parlar treballem la llengua oral a l’aula”

Enllaç a cadascuna de les propostes:

Educació infantil

Educació Primària

Educació Secundària

• Potenciar el treball de llengua oral formal a les aules.
  • Mostrar propostes didàctiques de diferents nivell educatius.
  • Fomentar la reflexió sobre el treball de llengua oral formal.
  • Inspirar altres docents per treballar-hi i compartir-ho.
Data d'incorporació: 12/03/2022