Mirades 0_8: Biblioteca d’estança, el racó de les meravelles.

Els espais de lectura que un centre pot crear en diferents estances de l’escola són una gran oportunitat. Ofereixen trobades quotidianes i permanents dels infants amb els llibres, reforcen la idea d’una escola i una comunitat lectora i connecten les lectures de forma significativa amb les vivències i els aprenentatges individuals i col·lectius. En aquesta sessió es podrà veure què cal tenir molt en compte a l’hora de concebre, dinamitzar i prestigiar aquests racons.

Data: dijous 19 de maig de 17:30 h a 19:30 h

A càrrec de la Marta Roig, bibliotecària i secretària al Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil.

Enllaç a la xerrada:

Si voleu estar al cas de totes les nostres novetats, us convidem a subscriure-us al nostre web. També podeu seguir les notícies a Twitter o al canal de Telegram.

Esperem la vostra participació!