Fira Nanoinventum

Com a cloenda de la formació Nanoexplorant el futur i Nanoinventum, s’ha dut a terme la fira Nanoinventum on han participat alumnat de primària presentant les maquetes de nanorobots per complir els objectius de desenvolupament sostenible ODS.
En aquesta jornada han fet l’exhibició de les seves creacions tant a experts com als infants dels altres centres participants, i s’han enriquit de les idees dels altres. S’han vist creacions increïbles per solucionar problemes de salut, energia, medi ambient, contaminació, microplàstics de les aigües…
Aquesta fira és un reconeixement a la tasca duta a terme durant aquest curs on han aplicat tot el que han descobert amb la maleta Nanoexplora i ho han aplicat per a resoldre un problema rellevant i que es fa més proper gràcies a la visita d’una nano-científica.
Volem donar les gràcies a aquests 736 alumnes de tota Catalunya que han presentat 150 maquetes que han deixat al jurat molt sorprès!

Enllaç al vídeo