Exploding Dots: Camins matemàtics per al pensament computacional

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, el mmaca, la Conselleria del Govern d’Aragó, la Universitat d’Oviedo i “La Caixa” conviden els centres i els docents de matemàtiques de primària i secundària a participar al projecte MAPS-CT.

El projecte MAPS CTMathematical Paths to Computational Thinking – An RCT to
explore if Exploding Dots leads to improved computer science skills and motivation in
learning maths in low secondary school, intenta trobar una relació entre l’aprenentatge
de les matemàtiques mitjançant el mètode Exploding Dots i el desenvolupament del
pensament computacional.

Per això demanen la inscripció d’escoles al programa de recerca, que vol estendre’s i arribar a 60 aules de Catalunya i 20 d’Aragó.

Per presentar el projecte s’ha organitzat una conferència a la que intervendrà en James Tanton, autor del projecte.

Aquesta presentació, de 3 h de durada i que permet obtenir un formació permanent a través de GTAF,  tindrà lloc properament.