Comunicació oral en públic

Tres recursos per millorar les competències comunicatives del vostre alumnat a l’aula.

• Expressa’t amb entusiasme. Tutorials per a la comunicació oral.

Material audiovisual per difondre tècniques i recursos per millorar el discurs oral i fer que l’alumant pugui ser conscient de la necessitat de regular el seu discurs oral. Consta d’un conjunt de vídeos en els quals la formadora Io Valls  mostra diferents tècniques i recursos per estructurar el discurs oral donar suport als nois i noies de batxillerat en la presentació oral del seu treball de recerca.

Material audiovisual

• La presentació oral

Material audiovisual creat pels Serveis Lingüístics de la UB per treballar la respiració, l’entonació, la veu, la fluïdesa, el ritme, i adquirir seguretat davant l’audiència.

Les orientacions de la presentació oral per als treballs acadèmics són una col·lecció de cinc vídeos per treballar la respiració, l’entonació, la veu, la fluïdesa, el ritme, i adquirir seguretat davant l’audiència creats pels Serveis Lingüístics de la UB.

• ComComunicar

Recursos per millorar i avaluar les competències comunicatives de l’alumnat (UAB)

Enllaç a la pàgina web per descarregar materials