ANIMA’T! Provocar l’interès per aprendre matemàtiques

Aconseguir el desinterès per les matemàtiques és molt senzill i té conseqüències molt negatives. Com aconseguir incitar i mantenir l’interès per aprendre matemàtiques? Cercar respostes clau a aquesta pregunta és el que ha motivat aquesta publicació.
El llibre centra l’atenció en com provocar l’interès per aprendre matemàtiques a partir de
l’experimentació, a través de la participació activa, la resolució de reptes i problemes, els jocs,
les narratives i les històries, les aplicacions i les sorpreses, i les bones preguntes. Es proposen
tota mena d’activitats i recursos que poden ser útils tant a mestres de primària com a professorat
de secundària.
Fruit de la seva llarga trajectòria docent, Claudi Alsina, Anton Aubanell i Carme Burgués ens
animen a provocar un interès per aprendre matemàtiques, amb més de 170 activitats i exemples que consideren referencials en aquest repte de seduir matemàticament els estudiants.