“Actualització científica i experiències d’aula per a professorat de Física i Química” a l’IEC.

El passat dia 12 de novembre de 2021 la directora del CESIRE, Elisabet Aznar va donar la benvinguda al professorat participant de l’experiència formativa  “Actualització científica i experiències d’aula per a professorat de Física i Química” en l’incomparable entorn de l’Institut d’Estudis Catalans. La primera sessió d’aquesta activitat de formació, que organitzem des del CESIRE amb molt èxit de participació, va comptar amb la destacada col·laboració de l’IEC, amb el desig fer partícep el professorat d’aquesta activitat de formació en la xerrada inaugural i en la primera visita a  l’exposició “Molècules que ens han canviat la vida”, especialmente adreçada a l’alumnat de secundària. Per complementar la sessió formativa, els professors de Física i Química Pep Anton Vieta i Eduard Cremades van oferir la xerrada “Les eines digitals a l’aula de química”.

L’acte va coincidir amb la inauguració per part del conseller d’Educació, Honorable Senyor Josep González i Cambray, de l’exposició “Molècules que ens han canviat la vida”. L’exposició està comissariada per la Dra. Pilar González Duarte i suposa, en paraules del conseller, una iniciativa per apropar la ciència als joves i estimular la curiositat i les ganes de saber. Iniciatives com l’exposició “Molècules que ens han canviat la vida” contribueixen a normalitzar el català, a fer-ne un ús social i una llengua en l’àmbit de la ciència. Us recomanem que la visiteu i concerteu horari per visitar-la amb els vostres alumnes.

Institut d’Estudis Catalans
(carrer del Carme 47, 08001 Barcelona)
12 de novembre de 2021 – 1 d’abril de 2022