Sortida al bosc de Poblet

Els passats 15 i 16 de febrer es va fer una sortida al bosc de Poblet amb alumnes de 2n d’ESO de l’escola Montseny Poblenou de Barcelona. La finalitat d’activitat rau en el coneixement del bosc de Poblet: l’estudi de la seva evolució, a partir de l’observació i deducció, per arribar a la conclusió que es tracta d’un alminar rebrotat. Aquesta condició es relaciona amb les usos del bosc des de l’Edat Mitjana fins a mitjans del serle XX. Un dels exemples que ho corroboren és l’observació d’una carbonera que s’ha reproduït per l’equip del Paratge de Poblet, dins de l’alzinar i l’aprenentatge dels principis del seu funcionamient. A la tarda es va visitar el pou de gel de la Granja Mitjana, sobre el qual es va desenvolupar una activitat experimental per a conèixer els principis físics del ser funcionamient.

.