PRIMER TRIMESTRE 2016-2017

El primer trimestre d’aquest curs ha estat enriquidor pel que fa a la diversitat d’alumnes que hem atès i a les novetats que hem introduït.  Pel que fa als alumnes, cal destacar l’escola d’adults de Tàrrega, amb els quals hem reprès l’activitat al monestir de Vallbona, després de 4 cursos d’inactivitat en aquest lloc, per causes alienes al Camp. La resta de grups han estat integrats per alumnes de Primària i Secundària, de procedències diverses: Baix Llobregat, Segrià, Maresme, Garraf, Vallès Oriental, Alt Camp, Baix Camp, Barcelonès. La majoria d’aquests grups han fet una estada de 3 dies, i alguns d’ells han realitzat una sortida d’un dia.

Pel que fa a les activitats cal destacar-ne la recuperació de dues:”Vallbona, un monestir cistercenc”- vinculada amb el Patrimoni monumental i social-, i “Canviem de color”-activitat més transversal, relacionada amb Medi i tecnologia. Tantmateix s’ha encetat una activitat nova, de caire transversal: “El pou de gel”, aprofitant l’existència de pous de gel a la zona. No cal dir que la majoria de grups han realitzat l’activitat més recurrent: la visita a un dels 3 monestirs cistercencs i tot el que se’n deriva.

A continuació es poden veure imatges que ilustren aquestes activitats

cxeor1ow8aapd0bcxeotz4xgaeualkunnamed-4exterior-pou-gel