Estada de cinc dies amb l’Orlandai

Els alumnes de 3r i 4rt de l’escola Orlandai de Barcelona, han fet una estada de 5 dies al camp d’aprenentatge. Han realitzat activitats variades relacionades amb el món medieval: contextualització històrica, tallers d’arquitectura i societat a l’edad Mitjana, visita al monestir de Poblet, visita a Montblanc, jocs medievals, el bosc animat, taller de tinta, concert de música tradicional i dansa i doc de rol.

La imatge ens mostra un moment de l’experimentació al bosc, preparant un dels ingredients per fer la tinta: les fulles d’esbarzer riques en tannins.
experimentant-al-bosc