Treball compartit amb l’escola Enxaneta de Valls

L’escola Enxaneta de Valls, va visitar el monestir de Santes Creus amb els alumnes de 3er i 4rt el dia 11 d’octubre. Aquesta visita es realitza anualment, ja que forma part de la tasca que el camp d’aprenentatge du a terme amb els centres de la comarca. Enguany hem considerat la possibilitat de continuar el nostre suport al centre tant prèviament com posteriorment. Abans de venir a Santes Creus, se’ls va proporcionar una capsa amb material per a poder fer el treball previ. Per altra banda, els alumnes van formular una sèrie de preguntes relacionades amb la visita al monestir i avui, un dels components del camp s’ha desplaçat a l’escola amb material divers per a poder donar resposta a aquestes preguntes. També tenen previst de fer un treball més aprofundit sobre el rei Pere II el Gran.

Aprofitant l’avinentesa que la seu de l’escola és dins de l’antic convent del Carme, les mestres van contemplar la possibilitat de realitzar un treball comparatiu entre les dependències de l’escola que pertanyien a l’antic convent i Santes Creus.