Viure entre volcans. Risc o oportunitat?

Des del Camp d‘Aprenentatge de la Garrotxa us fem arribar un nova seqüència didàctica pensada per ser desenvolupada per l’alumant del primer cicle d’ESO i que ha de servir per ampliar l’oferta educativa del propi camp: Viure entre volcans. Risc o oportunitat?

Des del primer moment s’ha volgut fer un plantejament integral de tota la seqüència didàctica tant pels docents com per l’alumnat.

Es parteix d’un M1 potent on tot utilitzant diferents materials i recursos es pretén despertar, encara en el propi centre, l’interès de l’alumnat i que aquest se senti interpel·lat per desenvolupar la seqüencia didàctica. A continuació, i ja al CdA, es desenvoluparà un M2 centrat en l’anàlisi, l’estudi i la interpretació del terreny per concloure, altre cop al propi centre educatiu, amb un M3 conjunt de reflexió i síntesis tot intentant respondre si Viure entre volcans és un risc o una oportunitat.

Cal remarcar que des de l’equip del CdA s’ha reforçat l’acompanyament del professorat en l’avaluació de la seqüència didàctica. És en aquest sentit que es dota als docents d’eines, mecanismes i estratègies que els hi han de permetre aprofundir en una avaluació competencial i de qualitat de l’alumnat.

Per tal d’aprofundir en el treball i les dinàmiques que es desenvolupen en aquesta seqüència didàctica, us fem arribar un petit vídeo explicatiu.

Esperem que sigui del vostre interès!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *