Després de l’estada (M3)

Un cop hàgiu tornat al vostre centre:

• Haureu de realitzar el pagament del rebut en concepte de les Activitats d’ensenyament-aprenentatge al número de compte del Camp d’Aprenentatge.
  • És el moment de mobilitzar els aprenentatges adquirits durant la vostra estada i posar-los en pràctica per tal de dotar-los d’una projecció que doni sentit a l’aprenentatge. Aquesta projecció l’aconseguirem a través de l’elaboració d’un producte final que estarem encantats de rebre’n un retorn.
  • Serà també el moment d’avaluar conjuntament el treball realitzat a partir de diferents visions:

Per part de l’equip docent del centre:

• Avaluació de l’alumnat a partir dels instruments acordats per l’equip docent.
  • Valoració de l’estada (equip docent) a partir d’un formulari ofert pel CdA. Aquesta valoració permetrà que l’equip del CdA en faci un anàlisi per tal d’anar millorant en la nostra metodologia pedagògica.

Per part de l’alumnat:

• Valoració de l’estada (alumnat) a partir d’un formulari ofert pel CdA. Aquesta valoració permetrà que l’equip del CdA en faci un anàlisi per tal d’anar millorant en la nostra metodologia pedagògica.

Per part del CdA:

• Valoració de l’estada per part de l’equip del CdA. Aquesta ens permetrà reflexionar sobre aquells aspectes que cal millorar en referència a la nostra organització interna i avaluar la nostra pròpia activitat docent per tal d’anar-la adaptant, tant com es pugui, a les necessitats dels centres.

Les vostres opinions i els vostres suggeriments ens poden ser molt útils per a millorar les estades i la coordinació amb la tasca que dueu a terme a les escoles i als instituts. És per això que us demanem una mica de temps i la vostra col·laboració.