Abans de l’estada (M1)

Abans que vingueu a realitzar la vostra estada:

• S’estableix la comunicació entre el centre educatiu i el Camp d’Aprenentatge, per tal de coneixe’ns i programar l’estada entre ambdues parts. La comunicació entre ambdues parts és indispensable per tal que, la vostra estada, junt amb la seqüència didàctica acordada, estigui integrada en el currículum i la programació del centre educatiu i que representi un aprenentatge significatiu per a l’alumnat.
  • Un cop acceptada la sol·licitud se us assignarà una persona del CdA com a tutor/a responsable de l’estada.
  • Posteriorment, se us convidarà a la Trobada de coordinació, que es realitza al mes de Setembre o Gener, en funció de si veniu a fer estada al primer trimestre o bé al segon o tercer trimestre. En la trobada de coordinació us ensenyarem les instal·lacions de l’Alberg Torre Malagrida, per tal que us pugueu fer una primera idea de com poder fer la distribució i organització de l’alumnat quan vingueu a fer l’estada. D’altra banda, us presentarem la proposta d’activitats didàctiques del CdA i, a partir dels vostres interessos i motivacions i de la relació de continguts que oferim, començarem a treballar per tal d’elaborar una seqüència didàctica que s’adapti als vostres objectius didàctics concrets.
  • Durant l’elaboració de la seqüència didàctica, concretarem el treball previ a realitzar abans de venir a fer l’estada, les activitats que durem a terme durant la vostra estada i, començarem a plantejar el possible treball posterior a l’estada o producte final, que permetrà, d’una banda, a l’alumnat, posar en pràctica els aprenentatges adquirits durant l’estada, i d’altra banda, a l’equip de mestres o professorat a fer-ne l’avaluació del projecte.
  • Finalment, pocs dies abans de venir, concretarem el lloc i l’hora d’arribada, el nombre d’alumnes aproximat i el nombre de docents acompanyants

Preparem-nos! Abans de venir a fer l’estada al CdA de la Garrotxa seria interessant que l’alumnat consultés els següents enllaços.