Durant l’estada (M2)

Un cop arribeu al CdA:

• Us donarem la benvinguda al lloc d’arribada acordat.
  • Recollirem la documentació necessària per acabar de formalitzar l’estada (full d’inscripció definitiva, llistat d’alumnes i fotocòpies acreditatives per a bonificacions o exempcions).
  • Farem la presentació de la Seqüència Didàctica a l’alumnat a partir d’una pluja d’idees que ens permeti detectar els coneixements previs i el punt de partida de l’alumnat.
  • Iniciarem les activitats acordades, les quals seran la continuïtat del vostre treball previ al centre i tindran l’enfocament competencial que haurem pactat en funció dels objectius pedagògics que pretenem aconseguir. Els materials pedagògics, el ritme de treball i la metodologia s’aniran adaptant en funció de les singularitats i interessos del vostre alumnat, dels seus coneixements previs i de les seves necessitats educatives.