Les escoles de Primària comencen el projecte desembossa’t a l’Escala

el projecte d’Aprenentatge  servei per eliminar les bosses de plàstic de l’Escala abans del 2023 ja està en marxa!

Des del CdA Empúries ja hem començat a començat a treballar el projecte desemBOSSA’t amb les escoles Empúries i l’Esculapi.

Els nens i nenes de l’Escala ja en saben molt perquè ja ho havien estat treballat des de l’escola prèviament.

Estem convençuts que seran capaços d’engrescar la població a deixar d’utilitzar bosses de plàstic i a generar el mínim de residus possible, alhora que animaran els escalencs a fer la recollida selectiva de les deixalles correctament.

Els veureu pel poble amb el seu carnet de Delegats del Desembossa’t, feu-los cas perquè us volen ajudar

Moltes gràcies a tots i totes en nom de l’Escala i del planeta!