Valoracions d’estades

Avaluació per part del professorat

Un cop finalitzada l’estada al Camp d’Aprenentatge i d’haver realitzat els treballs posteriors amb els alumnes al vostre centre, cal que valoreu com ha anat tot plegat. En previsió de possibles oblits, us enviarem un correu electrònic uns dies després de l’estada per fer-vos-en memòria.

imatge_avaluacio_estadaHem creat formularis a “google drive” per a completar les vostres valoracions. Cal contestar tots els camps amb asterisc (*) i al final clicar el botó “envia”. Completeu una sola enquesta per estada. Gràcies!

Accés a l’enquesta

Avaluació per part de l’alumnat

La sessió d’avaluació amb els alumnes està pensada per a fer-la al centre docent després de l’estada a Can Santoi i d’haver realitzat les activitats posteriors acordades. Les respostes són per grup de treball, no per a cada alumne de forma individual.

El format està basat en un formulari electrònic a internet que trobareu al Node de la vostra estada