XXXIX Premi de Filosofia Arnau de Vilanova

S’ha obert la convocatòria del XXXIX Premi de Filosofia Arnau de Vilanova.

En aquesta convocatòria s’estableixen tres categories de premis:

• Per a professors d’ensenyament secundari, un premi de 300 euros.
  • Per a alumnes de batxillerat, un primer premi de 210 euros, un segon premi de 150 euros i un tercer premi consistent en dues entrades per al Gran Teatre del Liceu per a estudiants. El centre dels alumnes premiats rebrà també una subscripció gratuïta, per un any, a la revista Valors.
  • Per a alumnes universitaris, un premi de 250 euros per a un assaig de reflexió filosòfica o ètica.

Els alumnes participants hauran d’estar matriculats en el nivell educatiu corresponent a la categoria durant el curs 2019-2020. Els treballs poden ser elaborats individualment o en grup.

L’acceptació dels treballs, inclosos els rebuts per correu, es clourà el dimarts 14 d’abril de 2020 a les 20 h.

En aquest document en podeu consultar les bases completes.

En aquesta edició es compta de nou amb la col·laboració del Gran Teatre del Liceu i aquest any també amb la de la revista Valors.

Us animem a participar en aquest prestigiós premi, que ja suma molts anys d’història.