XIII Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans

Per primer cop a la comarca participem al XIII Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans.

Tots els centres de Berga (5è i 6è de Primària i 1r i 2n d’ESO) i l’Ins  L’Alt Berguedà de Bagà, l’Ins Pere Fontdevila de Gironella i l’Ins de Puig-reig (1r d’ESO) participen en aquest concurs. Cada centre farà uns tallers per aprendre com funciona el joc i després escolliran 1 parella per classe per participar a la final comarcal, que es farà a Berga el dia 9 d’abril. Les parelles guanyadores d’aquesta final aniran a la Gran Final dels Països Catalans, el 7 de maig al Prat de Llobregat (Primària) i el 21 de maig a Barcelona (Secundària)

L’Scrabble és un joc que permet treballar competències de l’àmbit lingüístic, matemàtic i personal i social, a més d’aprendre jugant en la nostra llengua.

La iniciativa ha estat possible gràcies a la col·laboració dels ajuntaments dels municipis dels centres que hi participen.

Endavant nois i noies del Berguedà!!!