XI Concurs escolar Còmic Barcelona

En el marc de la 40a edició de Comic Barcelona, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, convoca l’ XI Concurs Escolar Comic Barcelona.

Nivells educatius: Cicle Mitjà i Cicle Superior d’Educació Primària i ESO

Temàtica del concurs: “Crea la teva superheroïna de còmic”. Hauran de crear una superheroïna de còmic i una història protagonitzada per ella, on se la mostri en el seu context i se’n destaquin les qualitats, els superpoders i les debilitats. S’haurà de tenir una visió crítica dels estereotips de gènere. La història ha de ser original i s’han d’utilitzar el format i els recursos narratius del còmic.

Fase d’inscripció: Per participar en el concurs, els docents hauran de formalitzar la inscripció accedint al formulari en línia. El període previst és del 10 de gener a l’11 de febrer de 2022. Es farà una inscripció per cada grup classe fent
constar el nombre d’alumnes que hi participen. Cada centre farà tantes inscripcions com grups classe hi participin.
Fase de lliurament dels treballs: Del 16 de febrer al 18 de març de 2022.

Podeu consultar les bases