X Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica

En el marc de la Setmana per l’alimentació ecològica, els Departaments d’Acció climàtica, Alimentació i Agenda Rural i Educació conjuntament amb l’Associació Vida Sana convoquen la X edició dels premis Escola Agricultura i Alimentació Ecològica.

El termini per presentar les candidatures és del 6 de juny al 25 de juliol. Es poden presentar projectes i iniciatives relacionats amb la producció i l’alimentació ecològiques impulsats per qualsevol centre educatiu o entitat.

L’objectiu del premi és el de reconèixer i incentivar la realització de projectes relacionats amb el coneixement de l’agricultura, la ramaderia i l’alimentació ecològica fomentant valors socials, econòmics i ambientals en concordança amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible.