Travessant Fronteres fins al Berguedà

Els alumnes del PTT Berga, durant l’últim trimestre han estat gestant el projecte integrat, Travessant Fronteres fins al Berguedà.

El present projecte ha unit dos perfils de PFI-PTT existents a la comarca del Berguedà. El perfil d’Auxiliar de vivers i jardins, ubicat a Puig-Reig i el perfil d’Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic, ubicat a Berga.  El projecte principal l’ha dut a terme el perfil de Vendes transcrivint les històries de vida i realitzant la maquetació del projecte integrat;  on l’empatia, la sensibilitat, el treball en equip i la conscienciació, han estat les competències més destacades.

Travessant fronteres fins al Berguedà, pretén donar a conèixer la trajectòria vital dels joves migrats sols, alumnes del PTT d’auxiliar de vivers i jardineria, com també familiars del PTT de vendes o els alumnes propis, explicant la seva història de vida. El paper dels joves del ptt de vendes ha estat d’entrevistadors i han redactat i plasmat les històries de vida conformant un projecte molt sensible i colpidor.

Esperem que el gaudiu.

Enllaç al projecte