The Fonix: concurs escolar d’expressió oral en anglès

The Fonix, és un concurs escolar d’expressió oral i en públic en llengua anglesa, dissenyat per afavorir l’aprenentatge d’aquest idioma dels alumnes de primària, secundària i batxillerat.

El concurs té un format innovador que s’organitza en dues fases i incorpora els següents aspectes:

1. L’expressió oral i en públic en llengua anglesa.

2. El desenvolupament del pensament crític i reflexiu.

3. La resolució de problemes i la cerca de solucions creatives.

4. La utilització d’entorns digitals i la comunicació transmèdia.

5. El treball dels valors relacionats amb temes ètics fixats per la UNESCO 2030 per al desenvolupament sostenible, l’equitat, la solidaritat i la cohesió social.

Els premis per als alumnes dels equips guanyadors a la fase final seran el següents:

Equips 1rs classificats

Per als integrants dels equips de 5è de Primària a 2n d’ESO
2 setmanes en un campament d’estiu en anglès

Per als integrants dels equips de 3r d’ESO a 2n de Batxillerat
2 setmanes en un país de parla anglesa

Equips 2ns classificats

Per als integrants dels equips de 5è de Primària a 2n de Batxillerat
1 cap de setmana en una casa de colònies (per al guanyador i 2 acompanyants) + 1 curs extensiu d’anglès online + 1 lot de material escolar

Equips 3rs classificats

Per als integrants dels equips de 5è de Primària a 2n de Batxillerat
1 cap de setmana en una casa de colònies (per al guanyador i 2 acompanyants) + 1 lot de material escolar

La participació en el concurs es fa exclusivament a través del centre on l’alumne està matriculat i la participació és totalment gratuïta.

Inscripcions obertes.