Tercera edició de l’esdeveniment #100tífiques

Ja tenim aquí la tercera edició de les #100tífiques, que tindrà lloc el proper 11 de febrer, Dia de les dones i les nenes a la ciència. L’objectiu del projecte és fer visible i destacar la rellevància i el paper estratègic de les dones a la ciència i la tecnologia.

Un centenar de dones científiques (màsters, estudiants de doctorat, investigadors postdoctorals i líders de grups, personal científic, directives) tant del sector públic com del privat presentaran xerrades a escoles i instituts de tot Catalunya, s’espera arribar a uns 2000 alumnes de 6è de primària i 1r de l’ESO. Enguany les xerrades es faran mitjançant plataformes en línia. Les conferències es realitzaran en català o castellà i algunes científiques poden oferir les xerrades en anglès.

Us animem a participar del projecte, el període d’inscripcions s’obre el dijous 17 de desembre i es tanca el 20 de gener. L’assignació de les científiques a les escoles es comunicarà el 29 de gener i la primera setmana de Febrer el centre podrà establir contacte amb la científica per preparar millor la seva visita.