Teatre en anglès a les escoles

Des del dilluns 28 de març fins al dimecres 6 d’abril, l’alumnat de totes les escoles del Berguedà gaudirà de la representació d’obres de teatre en anglès, activitat coordinada des del CRP del Berguedà.
Al voltant de 1.150 alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial de Primària gaudiran de l’obra Patufet – Tom Thumb, una versió d’un dels contes més coneguts i entranyables del folklore català i una de les rondalles més populars. A través de titelles i objectes diferents, es presentarà la vida del Patufet en anglès i, alhora, de la importància de confiar en un mateix.

Uns 1.575 alumnes d’Educació Primària assistiran a l’obra The Plastic Mermaid, una adaptació en anglès del conte clàssic La Sireneta per reflexionar sobre la utilització del plàstic en la nostra vida quotidiana i de les accions per millorar la vida en els oceans.

Al llarg del curs, mestres i alumnat han treballat diferents activitats i cançons relacionades amb les obres i, en els propers dies, podran completar aquests aprenentatges amb els actors de la companyia Jumping Ducks, a partir d’assistir a la representació de les obres i de participar-hi activament.