Tallers per a famílies a l’escola Sant Llorenç

L’Escola Sant Llorenç us volem compartir els Tallers pedagògics per a famílies que vam dur a terme els dies 19 i 22 de setembre.

La nostra  idea és que les famílies coneguin els canvis introduïts a l’escola, en aquest cas respecte a l’avaluació i al funcionament dels ambients d’aprenentatge. Vam fer dos tallers d’una durada de 1h30′ aproximadament, l’un sobre avaluació i l’altre sobre el funcionament dels ambients. En tots dos casos es va fer una recollida de les idees prèvies que tenien les famílies sobre els temes, es va fer una activitat pràctica i, finalment, es va obrir un debat per parlar de com havia anat la sessió, dels punts que nosaltres volíem destacar i de què n’havien tret elles del taller. En el cas del taller d’ambients, també es va projectar un vídeo i es va fer una visita pels diferents ambients de l’escola.

Malgrat alguns problemes logístics (especialment de temps), es va valorar molt positivament i està previst fer-ne dos més el mes de març.

Podeu veure la notícia de la nostra pàgina clicant aquí.