Storytelling. Propostes entorn dels contes

El CRP del Berguedà, en col·laboració amb el Grup de treball de docents d’anglès de la zona, organitzem un cicle de dues videoconferències al voltant del treball dels contes en anglès.

Amb el títol “Storytelling. Propostes entorn dels contes”, a càrrec de Miriam Eslava, us proposem:

• Sessió 1. Dilluns 17 de gener de 5 a 7, adreçada a Educació Infantil i primers cursos d’Educació Primària.
  • Sessió 2. Dilluns 31 de gener de 5 a 7, adreçada a Educació Primària i primers cursos d’Educació Secundària.

Cadascuna de les sessions s’estructura en 3 parts:

• Primera part. Introducció de les 3 parts principals entorn a l’storytelling (pre-storytelling, during storytelling, post storytelling). Indicacions per preparar la classe i presentació d’aspectes a considerar a l’hora d’explicar un conte: mantenir la motivació de l’alumnat, gestionar les conductes, estratègies per fer diferents les sessions..
  • Segona part. Part pràctica on treballar 2 o 3 històries tradicionals i conegudes, tot aportant-hi una mirada inesperada, diferent i màgica per poder implementar a les aules i gaudir-ne amb els alumnes.
  • Tercera part. Presentació de diferents tipus de contes. Presentar estratègies per seleccionar llibres adients per a l’storytelling de classe. S’acompanyarà d’una selecció de contes.

Podeu fer la vostra inscripció a través del següent formulari abans del 12 de gener de 2022