Sessió 1 Coordinadors Xarxa de Competències

El dimecres 18 d’octubre tindrà lloc, a la biblioteca Pilarín Bayés de Vic, la sessió 1 per als coordinadors de Xarxa de Competències.

Al Berguedà, aquest curs 2023-2024, participen en la Xarxa de Competències 11 centres:

• Escola Alfred Mata de Puig-reig
  • Escola Galceran de Pinós de Bagà
  • Escola Princesa Làscaris de Casserres
  • Escola Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà
  • Escola Sant Salvador de Cercs
  • Escola Santa Eulàlia de Berga
  • Escola Santa Maria d’Avià d’Avià
  • Institut L’Alt Berguedà de Bagà
  • Institut Pere Fontdevila de Gironella
  • Institut de Puig-reig
  • Institut Serra de Noet de Berga

Aquest curs, des de la Xarxa de Competències ens proposem treballar el cicle de l’aprenentatge, consolidar l’ús de l’avaluació formativa i fomentar el lideratge compartit a partir d’experiències de codocència.

SESSIÓ ESPAI FORMACIÓ ESPAI COMPARTIM
Primera Lideratge compartit: com fer una bona transferència al claustre? Dinàmica sobre com elaborar el pla de treball de l’equip impulsor a partir de la programació anual general del centre.

Dinàmica de com fer una bona transferència al claustre.

Segona Del currículum a l’aula: Quins són els elements clau de cada àrea i matèria del nou currículum? Full de ruta (creació d’una situació d’aprenentatge)

Dinàmica sobre com elaborar objectius d’aprenentatge i criteris d’avaluació d’una situació d’aprenentatge a partir de les competències.

Tercera El cicle de l’aprenentatge 1:

Punt de partida i reelaboració

Full de ruta (creació d’una situació d’aprenentatge)

Dinàmica sobre com compartir objectius amb les alumnes i feedback.

Quarta El cicle de l’aprenentatge 2:

Síntesi i estructuració

Full de ruta (creació d’una situació d’aprenentatge)

Dinàmica sobre com saber el que s’ha après: Bases d’orientació, carpeta d’aprenentatge.

Cinquena El cicle de l’aprenentatge 3:

Transferència

Full de ruta (creació d’una situació d’aprenentatge)

Dinàmica sobre evidències del que s’ha après (criteris i indicadors d’avaluació)

Sisena Què hem après? Què hem compartit amb el claustre? Presentació d’experiències i debat