Semifinal del Certamen de Lectura en Veu Alta – Berguedà i Solsonès

El dijous 24 de març se celebrarà, a Avià, una de les semifinals del XVIII Certamen de Lectura en Veu Alta, on participen centres del Berguedà i una part del Solsonès. Aquest Certamen l’organitza el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, a través del Centre de Recursos Pedagògics, i la Fundació Enciclopèdia Catalana.

El certamen pretén fer de la lectura una activitat divertida, col·laborativa i engrescadora, per tal que els nois i noies esdevinguin futurs lectors.

Els centres que tindran representació en aquesta edició són: Escola Santa Maria d’Avià, Escola Sant Joan, FEDAC Xarxa, Vedruna–Berga, Escola de Gironella, FEDAC Gironella, Institut Pere Fontdevila, Escola Alfred Mata, Institut de Puig-reig, Escola La Coma i Institut Escola Vall de Lord.

Hi participa alumnat des de CM de primària fins a 4t d’ESO. Una de les categories està destinada a alumnat nouvingut que s’hagi incorporat al nostre sistema educatiu en els darrers trenta-sis mesos. Des d’aquí felicitem aquells alumnes que hi participaran com a representants dels seus centres i estem convençuts que han estat fent una bona feina!