Retransmissió en línia: Artemis, una nova era en l’exploració espacial

Dijous 22 de febrer, l’enginyer malagueny de la NASA Carlos García-Galán parlarà a l’alumnat sobre la missió Artemis, projecte dirigit per la NASA en col·laboració amb l’Agència Espacial Europea (ESA) i altres agències espacials. Aquest projecte constitueix l’inici d’una nova era d’exploració espacial. El futur més pròxim és el retorn de l’ésser humà a la Lluna i la creació d’una Estació Orbital Piga, Gateway. I després, Mart.
L’activitat serà emesa en directe per a tots els centres que vulguin participar. Els grups d’alumnat podran enviar preguntes, que seran contestades en directe per l’enginyer.

Data i hora: dijous 22 de febrer, de 12:00 h a 13:30 h
Nivell educatiu: ESO, Batxillerat i Formació Professional

Més informació i inscripció (fins al 21 de febrer a les 12:00 h)
L’enllaç de retransmissió s’enviarà al correu electrònic registrat a partir del 20 de febrer.

Esperem que l’activitat sigui del grat de tot el professorat que estigui interessat a il·lusionar al seu alumnat amb l’exploració espacial. Els nostres alumnes de secundària seran la futura generació Artemis, l’encarregada de portar a l’ésser humà a Mart.