Projectes LaceNet – Missió Sàlix

L’equip Lacenet ens continuen oferint el “Missió Sàlix”, un projecte que posa en contacte diferents escoles per compartir un mateix objectiu. Fer una sèrie d’activitats compartides on intercanviar experiències, tot treballant eines TAC.

El projecte continuarà girant a l’entorn de la necessitat d’ajudar a tornar en Sàlix a la seva època. Com ja sabeu es va crear l’agència l’ANATA i pretenem que els alumnes es converteixin en agents seus per tal de col·laborar en aquesta missió.

És un projecte pensat per grups de tercer i quart de Primària que tinguin la seva ubicació a la Catalunya Central.

En el projecte hi trobareu:

Activitats concentrades en el 2n trimestre del curs.

El treball de les competències TAC.

Un projecte telemàtic gamificat.

Interacció entre centres participants.

En cas que ja hagueu participat el curs passat i vulgueu tornar a participar amb el mateix alumnat, la trama i les activitats són diferents a les del curs passat.

Esperem que trobeu interessant la proposta i us animeu a col·laborar amb l’ANATA per salvar en SÀLIX!

L’esquema complet del projecte el trobareu en aquest enllaç:

Si voleu veure el que van treballar els alumnes en cursos passats visiteu el web del projecte

Per apuntar-vos-hi: Inscripció als projectes Lacenet