Projecte “Canvia el teu Món”

El projecte “Canvia el teu Món”, de la Fundació Empieza por Educar (ExE), es tracta d’un programa en el qual els alumnes i docents aprenen junts i s’empoderen amb l’objectiu de liderar projectes socials i oferir solucions desde les aules per a la comunitat.

Què reben les classes que hi participen?

– Formació presencial i online al professorat: sobre els ODS, metodologies sobre el treball per projectes i temes STEM.

– Material tecnològic per treballar a les aules a tots aquells grups que optin per l’itinerari tecnològic.

– Suport de voluntaris a dins de les aules.

– L’oportunitat de participar a l’event final en el qual quasi 500 alumnes presenten els seus projectes socials. Aquest projecte és totalment gratuït per als centres i l’oportunitat està dirigida a centres públics o concertats en entorns vulnerables.

Trobareu tota la informació en aquest document i també el formulari d’inscripció.

També podeu contactar amb el seu equip per a qualsevol pregunta: ctm@empiezaporeducar.org

Per a més informació clica aquí.