Programes Escolars de fruites, hortalisses i de llet

S’ha publicat la Resolució ACC/1801/2021, del Departament d’acció climàtica, alimentació i agenda rural, per la qual s’obre el termini per formalitzar la sol·licitud de participació dels centres educatius en els Programes Escolars de fruites i hortalisses i de llet, per al  proper curs 2021-2022.

El termini per formalitzar la sol·licitud comença el 12 de juny i finalitza el 12 de juliol de 2021. Com en els últims cursos escolars en els Programes  poden participar totes les escoles de Catalunya que imparteixen classes de 2n. cicle d’Educació Infantil i Primària (3-12 anys). I en el Programa de llet, a més, poden sol·licitar-lo les de 1r. cicle d’Educació Infantil.

La tramitació és telemàtica. Us passem l’enllaç des d’on les escoles us podeu descarregar el formulari i fer l’enviament de la sol·licitud.