Programa de formacions en joc i gamificació aplicats a l’educació

L’alumnat del gamifimàster de l’Enti-UB desenvolupa la capacitat de transformar l’educació utilitzant el joc, la gamificació i les tecnologies com a aliades.

Per tal de poder obrir a tota la comunitat educativa els coneixements bàsics que s’ofereixen al màster i les experiències dissenyades per l’alumnat, han preparat un conjunt de formacions gratuïtes on es donaran idees, recursos i fins i tot codissenyaran experiències d’aprenentatge seguint la metodologia que utilitzen al màster.

• Dissenyar una experiència d’ABJ (Aprenentatge Basat en Jocs), presencial. 15 d’abril – De 10 a 13h. Lloc: Enti-UB
  • Gamificar per a motivar l’aprenentatge, en línia. 13 de juny – 19h
  • Gamificar per motivar l’aprenentatge, en línia (en espanyol). 9 de maig – 19h
  • Una col·lecció de jocs per activar els coneixements previs, en línia (en espanyol). 23 de maig – 19h