Programa Argó – Cursos, tallers i estades d’estiu per a estudiants de secundària

Programa Argó

El Programa Argó de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la UAB té com a objectiu facilitar la transició entre l’educació secundària i la universitat a través de múltiples activitats que afavoreixen l’orientació acadèmica de l’alumnat de secundària (tallers, assessoraments, recerques per aprendre, estades i cursos d’estiu) i l’acostament i col·laboració entre docents de diferents nivells educatius.

Estades d’estiu
La data d’inscripció finalitza el dia 15 de maig i les estades es realitzaran del 26 de juny al 14 de juliol.
Cursos d’estiu
Adreçats a estudiants de secundària de 3r i de 4t d’ESO, de Batxillerat i de Cicles Formatius, amb l’objectiu d’apropar-los al món universitari d’una manera amena i atractiva, i ajudar-los a la seva orientació acadèmica. Aquests cursos estan impartits per professorat de la UAB expert en diferents disciplines. Com sempre, podran triar-ne de diversos àmbits de coneixement: Biologia, Ciències de la Comunicació, Enginyeria, Matemàtiques, Psicologia, Traducció i Interpretació, Veterinària, entre d’altres.
Tallers d’estiu
Aquesta activitat té com a objectiu aproximar els continguts dels estudis que es realitzen a la Facultat de Dret de la UAB a l’alumnat de secundària de 3r i de 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius d’una manera pràctica i atractiva.

• Vine a descobrir el debat a la UAB.
  • Vine a descobrir el Dret a la UAB.
  • Vine a fer una simulació parlamentària a la UAB.